Buizerd binnen gebracht - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu Buizerd binnen gebracht - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu

Buizerd binnen gebracht

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Maart 2013 | België, Opglabbeek

Gisteren 1-3-13 heb ik alleen een buizerd die binnen kwam geholpen. De Nederlandse dierenambulance bracht hem. Hij was in het water terecht gekomen en er zelf uit gekomen. Ik kon hem makkelijk uit het kistje halen. Ik heb hem in een ander kist gezet. Daarna een fiche gemaakt en ook een blauw kaartje in gevuld, zodat de mensen kunnen bellen en dan kunnen vragen hoe het gaat met hun binnen gebracht dier. Hij is gewogen en er is een goede controle op uitgevoerd. Hij zit momenteel in een hangkooi. Hij was heel zwak. Ze hebben hem muis moeten dwangvoeren en dat is voor heel zwakke buizerds en ook paté gegeven. Hij is helaas zondag overleden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Via deze blog kan ik jullie op de hoogte houden van al mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 21784

Voorgaande reizen:

26 September 2016 - 24 November 2016

Vrijwillgers werk

28 Januari 2013 - 31 December 2013

Buitenlandse stage

Landen bezocht: