Dieren spotten in de Ardennen - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu Dieren spotten in de Ardennen - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu

Dieren spotten in de Ardennen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 April 2013 | België, Opglabbeek

Gisteren 2-4-13 zijn we naar de Ardennen geweest. We mochten met onze bioloog Frederik mee die daar leuke plekjes weet om dieren te spotten. We waren in totaal met 8 man. Rond half 8 kwamen we aan op de eerste plek. Daar waren beverburchten maar helaas zagen we geen enkele bever. We zagen wel reeën. Toen zijn we naar een ander plaats gereden, daar hebben we een vos en reeën gezien. Na een bezoek aan een plaatselijke frituur zijn we gaan rond rijden in het donker en dan schijnen met lampen. We hebben toen 1 haas, 2 everzwijnen die de weg overstaken voor de auto en nog 3 vossen gezien. En het mooiste van de avond ongeveer 30 edelherten bij elkaar. Het was een super avond en zeker geslaagd. We waren wel laat terug maar dat nemen we er graag bij.