Afgelopen dagen - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu Afgelopen dagen - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu

Afgelopen dagen

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 Maart 2013 | België, Opglabbeek

De afgelopen dagen sta ik achter, omdat er iemand ziek is. Ik mag dan zelf een ronde verzorgen, die van het reeenbos. Het is het makkelijkste en mist gevraarlijke ronde maar dat maakt me niet uit. Ik mag de dieren geheel alleen voeren en dat vind ik geweldig. Ik moet de kippen, merel, kauwen, duiven, 2 kooien met eekhoorns te weten pallas en rode eekhoorn voederen. En sinds vandaag 14-3-13 ook een damhert. Ook heb ik het voer van de neusberen gemaakt via hun dieetkaart en ze ook mogen voeren. Als extraatje kregen ze allemaal een levende muis. Dat is hun lievelingseten. Ik heb samen met Bregje de verantwoordelijke van achteren de wasberen gevoerd. Ik ben ook vaak in het muizenhok bezig. Ik moet de muizen dan allemaal voeren en water geven maar ook hun hokken schoonmaken. Ik vind het niet heel erg. Ik heb altijd bezoek van neusberen die in het nachthok zitten en bedelen om een muis. Die krijgen ze niet. Soms ligt Tango, de tijger ook in zijn nachthok te slapen en dan hoor je hem lekker bezig net of dat hij een nachtmerrie heeft.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Via deze blog kan ik jullie op de hoogte houden van al mijn ervaringen.

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 21801

Voorgaande reizen:

26 September 2016 - 24 November 2016

Vrijwillgers werk

28 Januari 2013 - 31 December 2013

Buitenlandse stage

Landen bezocht: