Walibi - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu Walibi - Reisverslag uit Opglabbeek, België van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu

Walibi

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

01 Februari 2013 | België, Opglabbeek

Gisterenavond 31-1-13 is er een jonge walibi binnen gebracht. Zijn moeder was overleden. Het jonge dier woog 200g. Een medewerker van het NHC heeft het diertje om de 2 uur eten gegeven. Het is vandaag in een kistje met fleece deken en een opgewarmde coolpack naar Westerlo gebracht. In de auto hebben we de verwarming flik hoog gezet zodat het diertje zeker geen kou leed. Het is veilig en wel aan gekomen. Het ligt nu in een couveuse van rond de 30 graden. Het jonge diertje zal het komende weekend daar verblijven en om de 2 uur eten krijgen. Waarschijnlijk komt het diertje maandag weer naar het natuurhulpcentrum zodat wij het diertje hier verder kunnen verzorgen. De kans is heel klein dat het diertje het overleeft. Vandaag 2-2-13 hebben het nieuws gekregen dat de jonge walbi is overleden. Het is in een keer achteruit gegaan.