Reis en eerste dag - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu Reis en eerste dag - Reisverslag uit Bulawayo, Zimbabwe van Sanne Thuij - WaarBenJij.nu

Reis en eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 Oktober 2016 | Zimbabwe, Bulawayo

Toen ik aan kwam op Chipangali deed de wifi het niet. Vandaar dat ik nu pas wat kan posten. De vliegreis verliep goed. Tijdens mijn laatste vlucht naar Bulawayo was er veel turbulentie, het voelt aan als of je in een achtbaan zit. Op Chipangali heb ik een rondleiding gehad. Het is een groot centrum. Ik slaap in een hutje samen met een ander Nederlands meisje. We hebben een eigen douche en wc. Als het overdag lekker zonnig is hebben we warm water om te douchen. De laatste dagen was het bewolkt en is het water niet heel warm. De stroom valt ook geregeld uit, dan moeten we douchen in het donker. Het ontbijt is s'ochtends van half 8 tot 8 uur daarna ga je meteen werken. Om 10 over half 10 is het 20 minuten Tea Time en om 11 uur is het Animal Time. Dan mag je zelf weten wat je gaat doen. Om 12 uur is het een uur lunch tijd. Je werkt daarna tot ongeveer 5 uur. Om half 7 is het diner. Om 7 uur is het hier al donker.